Heips!!
Elikkäs myynnissä olisi ihan kohta luovutusiässä olevia hiirenpoikasia [ruskeita & valkoisia].. Toivon, että hiirille löytyy pikaisesti kodit, kun en raaskisi viedä näitä pikkuisia söpöliinejä eläinkauppaan, kun ystäväni vei hiirenpoikasensa sinne, niin niillä ei tod. olut kamalan hyvät oltavat, kun niin monta tungetaan samaan terraan. :( No mutta jos joku on siis kiinnostunut antamaan tälläiselle pienelle karvapallolle kodin, niin kirjoittakaas toho alas. :) 5€ / kpl!!.. Otan maksun vain sentakia, että saan hiirille hyvän & rakastavaisen kodin. Kiitos.
Myydään Hiirenpoikasia!! :]
7
1575
Vastaukset
- Minä
Missä päin asut?
- aNsGu
Heips.. Asun Espoossa!! :)
- miia
missä päin näitä hiiriä ois? :D olisin kiinnostunut.. :)
- minä=)
elikkäs olisin kiinostunut ostamaan hiirulaisia..!! =)
Missä asut??
ja halyaisin ostaa 3tyttöä.! =)- aNsGu
Moi! Asun Espoossa. Lähetä mulle sähköpostia: anskuangel5@hotmail.com.. Minkä värisiä haluat ostaa?!
- lönnberg/tepponen
hei! näin ilmoituksesi hiiristä ja olisin halunnut kysyä että vieläkö sinulla niitä on? olisin ollut kiinnostuneita 3 tytöstä, värillä ei väliä häkki jo löytyy ja jos olit nyt sitten espoosta niin hakukin onnistuisi.. minkä ikäisiä ne nyt ovat ja olisitko kertonut lisää odotan innolla kuviakin katson mielellään jos vain on, otathan yhteyttä satu.kotihiiri@pp.inet.fi ystävällisin terveisin satu
- hiiri
missäs hiiret mahtaa asua? en jaksanut lukea tuota ketjua ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096