Oon 14 v tyttö joka ettii uutta harrastusta. Palloilen nyt näiden kahen lajin välissä...onko kellää mitää tietoo kumpi on kalliimpi harrastus? Ja jos jotai muuta yleistietoo löytyy nii kertokaa ihmeessä!:)
Kumpi raskaampaa? Lentopallo vai käsipallo?
5
386
Vastaukset
- Ex-käsismuija
Käsipallo on rankempaa. Toki lentoski vaatii kuntoa, mutta käsis on fyysisempi ja siinä on paljon enemmän juoksua, kontaktia ja pitää ra'asti välillä töniä vastustajia :DD Käsiksen maksut on ihan seurasta riippuen, mun entisessä seurassa oli kait 20-30€ kuukausi peliasu, lisenssi ja turnausmatkat. Kiva laji, jos kontaktilajia hakee. Valmistaudu henkisesti mustelmiin, ruhjeisiin ja keuhkoja särkevän juoksemiseen :D
- Urheilija1
Kiitti vastauksesta!!:) kuulostaa houkuttelevalta:D missä seurassa pelasit käsipalloo? Tiiätkö tampere/pirkkala seudulta hyviä paikkoja?
- Ex-käsipallomuija
Pelasin Atlaksen riveissä viis vuotta. Tampereen suunnan joukkueita en millään saa nyt päähäni, ja googlekin petti :/ Lähes kaikki käsipallo joukkueet on lähestulkoon pelkästään ruotsinkielisiä, mutta kyllä kaikki osaa suomeksikin opastaa :) Eti netistä ja kyttää urheilutilojen ja esim. uimahallien ilmoitustauluja, niissä on yleensä tyhteystietoja joukkueisiin. Suomen käsipalloliiton sivuilta voi myös katsoa.
- Anonyymi
Tyttöni lentopallo kuluihin menee vuodessa noin 200€ pelipassit ja kausimaksut yhteensä!
- Anonyymi
Peliasut kuuluvat kausimaksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259