Kyllä, ihmettelin miksei urosgerbiilini oikein nakerra. Tai siis se yritti nakertaa mutta ei oonnistunut. Avasin sen suun, ja ensiksi katsoin että toinen ylähammas oli vain pidempi mutta sitten tajusin, että hammashan HEILUU ja se on myös paljon pidempi kuin toinen. MITÄ PITÄISI TEHDÄ?! Se ei pystu nakertamaan ja juuri ja juuri pystyy kyllä syödä. Se vain kököttää. En kestä katsoa.
APUA
GERBUN HAMMAS HEILUU!
3
412
Vastaukset
- Gerbiili-Fani :3
Ei kokemusta itselläni, mut ehdotan viemään eläinlääkäriin!
Siellä se varmaan irrotetaan tai sille tehään jotain muuta.
Juu.. :DD - "Avuton"
Lääkäriin ja heti paikalla!! Luultavasti niitä pystytään lyhentämään.
Omalla vanhalla gerbiililläni on katkennut ylähampaat, ja nyt alahampaita pitää säännöllisesti leikata lyhyemmäksi, kun ei pysty kuluttamaan niitä.
Jos lääkäriin ei heti pääse, niin murskaa ruokaa lihanuijalla pieniksi paloiksi, jolloin se pystyy syömään ( teen näin itse, ja oon todennu hyvin toimivaksi ). Voit kokeilla antaa jotain hedelmäpilttiäkin :) - Anonyymi
Oma kokemus on kun pidin gerbiiliä kädessä se piti omituista uikutusta ja katsoin sen suuhun ja näin kun molemmat ylähampaat oli vain tyngät toisella gerbiilillä yksi hammas oli tynkä ja toista ei ollutkaan ja yksi gerbiili oli täysin terve
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096