latausongelmaa

ihmettelevä

Minulla on Samsung tab. 10.2, note, 4G
Ongelmana on, että akunlatausaika on todella pitkä. laturi uusi ja alkuperäinen ja virta on kunnossa eli maksettu sähkölasku.. Kone on aika uusi.
Onko kellään samaa ongelmaa.

6

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla normaalia sillä tuossa on suuri akku. Mutta yleensä sen ei pitäisi kestää 6-tuntia pidempään.

• Roskaa koneessa

Pyöriiköhän sinnullakin jotain ylimääräistä roskaa kuluttamassa akkua, niiinkuin minulla ilmeisestikin tapahtuu ?

Katso viestiketju "siivousta" tältä palstalta. Minulla akkua kuluttaa android-käyttöjärjestelmä aika paljon, vaikka olen sulkenut kaikki aktiiviset sovellukset.
        RAM-muisti on myös normaalia enemmän käytössä, vaikka mitään toimintaa ei pitäisi olla käynnissä.

• android käyttäjä
        Roskaa koneessa kirjoitti:

Pyöriiköhän sinnullakin jotain ylimääräistä roskaa kuluttamassa akkua, niiinkuin minulla ilmeisestikin tapahtuu ?

Katso viestiketju "siivousta" tältä palstalta. Minulla akkua kuluttaa android-käyttöjärjestelmä aika paljon, vaikka olen sulkenut kaikki aktiiviset sovellukset.
        RAM-muisti on myös normaalia enemmän käytössä, vaikka mitään toimintaa ei pitäisi olla käynnissä.

"RAM-muisti on myös normaalia enemmän käytössä, vaikka mitään toimintaa ei pitäisi olla käynnissä. "

Ei siellä varsinaisesti mitään ole käynnissä, Android vaan pitää sovellukset välimuistissa RAM-muistissa.

• Kannattaa jättää yöksi lataukseen, on sitten aamulla taas valmiina käyttöön.
      Hyvin tuntuu kestävän moista käyttöä, itselläni galaxy tab 1 10.1" edelleen käytössä alkuperäisellä akulla. Kestää käyttöä 4 päivää.
      Tämä uusi 12.2" hyytyy jo 2 päivän kuluttua vaikka tekisi mitä.

• Tekniikka kehittyy ja sitämukaa virrankulutus.

• lataamoon

Jossain palstoilla muistaakseni oli juttua Sampan latausongelmista, joihin ratkaisu oli latausjohdon liittimen puhaltelu puhtaaksi pölystä tms

Kuullostaa kylläaprillijutuklta, mutta kovasti sen puhaltelun kerrottiin auttavan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2278
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1993
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1394
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1045
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      894
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe