Olen yh:n kanssa hynttyyt yhteen lyönyt melko pikaisella aikataululla. Ollaan vain muutama kuukaisi tapailtu ja nyt jo asutaan saman katon alla. Koen niin, että pitäisi olla jonkinlainen kiinnostus myös siihen perhe-elämään molemmilla puoliskoilla vaikka naimisissa ei ollakaan. Ei se milestäni tarkoita, että kaikenaikaa kykitään kotona, mutta kyllä se valitettavasti tarkoittaa omien menojen vähenemistä.
En tiedä mikä mättää, mutta en ole yhtään kiinnostunut tästä suhteesta. Miehellä on tosin hyvät suhteen entiseensä ja ovat tekemisissä vain lapsen takia. Muutinkohan liian pian yhteen, kun minulla ei ole hyvä olla tässä suhteessa. olen keskustellut asiasta erään toisen miehen kanssa ja meillä synkkaa tosi hyvin. Hän on parempi kuuntelija kuin oma mieheni. Monesti olen ajatellut, että syntyisiköhän tästä uudesta suhteesta joitain syvempää. Hän on tosin naimisissa tahoillaan, mutta on sanonut jättävänsä vaimonsa. Olen hyvin epätietoinen, kuinka tässä pitäisi edetä.
Muutin yhteen pikaisesti- mikä neuvoksi
2
307
Vastaukset
- Huuman jälkeen
Älä nyt riko vielä toista perhettäkin lisäksi, vaan otapa ja hanki oma asunto ja elä jonkin aikaa ilman minkäänlaista miessuhdetta.
Jospa se järkikulta palautuu ja osaat ajatella vähän järkevämmin, ei todellakaan ole syytä kantaa niitä hyntteitä kenenkään kanssa yhteen ennen kuin on edes kunnolla tutustunut toiseen ja siihen tarvitaan yli vuosi, jotta ensihuuma on haihtunut ja näkee sen todellisen elämän kantavuuden. - rgiaff
no tota ennenkuin mielikuvissasi rakennat haavekuvia muista miehistä kerro miehellesi tuntemuksistasi ja katso mitä tapahtuu. ei ole lapsille hyväksi tuollainen tuuliviiri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319