Olisi edessä ensimmäinen kirjatentti, johon kuuluu kolme kirjaa ja sivuja about 800.
Miten olette itse valmistautuneet näihin? Luetteko useaan kertaan? Millaisia muistiinpanoja, alleviivauksia ym. olette tehneet?
Paljonko aikaa pitäisi varata?
Kirjatentti
1
332
Vastaukset
- monenlaista
Onko kyseessä 3, 4 vai 5 pisteen suoritus?
Itse en missään tapauksessa lukisi tuota sivumäärää moneen kertaan. Ensin tutustut sisällysluetteloihin, niin selviää, mistä puhutaan. Sitten silmäillen koko teos, jolloin saat yleiskuvan aiheesta. Jos aikaa vielä on, luet tärkeimmät ja kiinnostavimmat kohdat huolellisesti. Minä en muistiinpanoja ole harrastanut, nehän vievät valtavasti kallista aikaa. Mitä niillä tekee?
Riippuu sitten ihan kielestä ja tekstistä ja asiasta, kauanko 800 sivun lukemiseen tarvitaan. Voisiko ajatella, että lukee 50 sivua päivässä, tai peräti 100 sivua? Kaksi viikkoa voisi olla hyvä tai toisaalta yksi viikonloppu voi riittää, jos luet reippaat 300 sivua päivässä.
Itselleni on käynyt useamman kerran niin, että ehdin lukea vain noin puolet vaaditusta sivumäärästä. Silti tentti voi mennä läpi ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337