Huh! Olen tosi syvällä ahmimisessa...haluaisin niin kovasti olla laiha ja kaunis, mutta se tuntuu niin vaikealta saavuttaa. Koitan pitää itselläni tiukkaa ruokavaliota, mutta jos lipsahdan kerrankin niin siitä alkaa järkyttävä ahmiminen. Ahmimista seuraa hirveä itseinho. Moitin itseäni ja koen että olen ihan kelvoton mihinkään, kukaan ei tykkää musta, olen ruma, huono ja ikävä ihminen. Asetan itselleni korkeat tavoitteet enkä osaa alentaa niitä, koska pitää pyrkiä tekemään vähän sen yli mihin oikeasti olisi rahkeita. Silloin vasta kelpaan itselleni...tää on kauheeta...mitä mun pitäisi oikeasti tehdä?Miten lopetan ahmimisen?
Huh!
tuuli4
1
160
Vastaukset
- minna5
Koita suhtautua itseesi armollisemmin, olet ihan yhtä hyvä kuin kuka tahansa muukin! Kaunis ja arvokas selaiisena kuin olet. Sinun kannattaa myös hakea ammattiapua. Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096