Nyt toivoisin ihmisten ilmoittautuvan. Jos ei ole sanottavaa, sano ja muuta Mikkeliin, Jos olet Mies kerro se. Jos olet Nainen vaistoa se.
Runo:
yön varjot ovat lyhyitä
näin ei käynyt ennen
Pieni paikkakunta, hieno kirjasto ja onko myös hienoja ihmisiä?
5
262
Vastaukset
- MuusiPeruna.
Minä paikalla, hei.
- tyttö muualta
Minä olen hieno ja mukava ihminen. Rehellinen ja ystävällinen, en toisten hyväksi käyttäjä.
Eikös tuosta jo huomaa, että en ole syntyjäni täältä? Täältä kun ei vastaavia immeisiä löydy, ainakaan syntyperäisiä Hirvensalmelaisia. - pipolipeli
Mut saupko hirvensalamella mies jollikkoo takareikään.
- Herra Kaarlo Sarkia
Joo! Hienoa että runoratsu laukkaa.
Mutta mutta.
Yön varjot ovat lyhyitä
Näin ei ole käynyt ennen.
Hirvittävä ristiriita tuossa runossa. Okei yön varjot ovat lyhyitä. Okei ovat.
Mutta Näin ei ole käynyt ennen. HÖPÖhöpö joka yö käy niin.
Siis vastaatko kirjoituksestasi senkin senkin senkin senkin senkin senkin Runeberg.
-Toisaalta tämä kyllä kuulostaa aivan Kari Peitsamon biisiltä joten nyt ymmärränkin tuon ajatusmaailman.( Vaikken ymmärräkkään) - MarjaMuusi
Mielet, jollei peräti kielet
Söin sinut illalliseksi rapujen lisäksi
en runoja, kun en kuuntele
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132