Alivuokralainen on irtisanonut vuokrasopparin ja muuttaa huhtikuun lopussa pois. Hän ei suostu päästämään löytämiäni uusia mahdollisia alivuokralaisia katsomaan huonetta, poislukien hankalina puolen tunnin täsmäaikoina per päivä, jolloin hän suvaitsee olla paikalla - vedoten omiin työaikoihinsa sekä siihen että hänen huoneeseensa ei mennä ilman hänen lupaansa.
Rikonko lakia jos menen tarvittaessa omalla avaimellani huoneeseen ko. näyttöjä varten?
P.S. Menen kuitenkin :-)
Alivuokralainen ei päästä huoneeseen näyttöjä varten
3
240
Vastaukset
- pyydä virka-apua
Kyllä, rikot lakia, aivan samalla tavalla kuin jos vuokranataja tulisi asuntoon ilman lupaasi. Alivuokralainen on sinulla vuokralla ja hänellä on sinuun nähden samat okieudt ja velvollisuudet kuin sinulla vuokranantajaasi. Alivuokralaisen on myös sovittava kanssasi näyttöajat.
Viime kädessä pyydät poliisilta virka-apua huoneen esittelyyn :)- Vuokranantaja69
Joopa joo, mutta kun ko. alivuokralainen ei suostu edes keskustelemaan sopivista ajankohdista - tai ne on tyyliin 20min joskus. Nytkin kävi niin että eräs vuokrakandidaatti eksyi tänne tullessaan, ja myöhästyi näytöstä. Tämä precious alivuokralaiseni sanoi että sori mut mä oon ens kerran paikalla vasta ylihuomenna. No: eipä tullut uutta alivuokralaista tällä kertaa..
- sdafdsafadsfaf
Jos kerran alivuokralainen on hankala, niin toivottavasti joku taho pitää sitten tarkemman poismuuttotarkastuksen vaatien kaikista pikku naarmuista myös korvausta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269