Auttakaa mua!

Epätoivoinenemma

Eli hei kaikki te jotka tiedätte treenaamisesta, niin ma pyydän.. Auttakaa mua! ):

Treenasin tässä viikko takaperin kahvakuulalla ja tein sen kanssa kyykkyjä. Vasen reiteni ja lonkkani tuli todella kipeeksi seuraavana päivänä ): menin eilen hierojalle joka sitten kertoi mikä reittäni vaivaa, ja sanoi että se on pahasti jumissa. En saa ainakaan kuukauteen juosta, kyykätä tai muutenkaan harrastaa liikuntaa jossa pitää käyttää jalkoja ennen kuin jalka on hierottu kuntoon (mitenköhän sen hieromisenkin kestää kun se sattuu niin paljon..) Ja tämä on ongelmani:

Haluan laihtua 7kiloa kesään mennessä, mutta onko se mahdollista jos en voi treenata jaloilla? En voi juosta tai mitään ): olen epätoivoinen joten auttakaa ;(

5

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

Minusta aika erikoinen ohje hierojalta kieltää kaikki liikunta, jossa käytetään jalkoja. Kävelykin? Olen kyllä melko varma, että kävellä voi, mikäli kipu sen sallii. Illalla hitaat, varovaiset ja pitkät venytykset.

• Memmamm

Joo tottakai saan kävellä

• --..--

7kg kesään mennessä onnistuu kyllä, mutta tiukkana pitää olla.
      Et tarvitse juoksua tai jalkoja ylipäätään laihtumiseen. Tee sen verran lihaskuntoa yläkropalla kun pystyt ja ne jalat kyllä paranee varmaan muutamassa viikossa sen verran että voit taas käydä kävelylenkeillä ja hölkälläkin.
      Laihtuminen tulee kuitenkin yli 70% ruokavaliosta, joten sillä sen laihtumisen teet.

• Keskustelunaloittaja

Kiitoskiitoskiitos:))) !!! Kiiitos superisti!

• 5645154

Todellakin niin kuin yllämainittiin, 70% tulee ruokavaliosta. 1-1,5kg viikossa hyvä vauhti. Älä ota liian nopeita pudotuksia koska paino tulee myös silloin helpommin takaisin. Jos kiinnostaa vitamiinit ja lisäravinteet niin vieraile iherbillä:) ohjeita löydät:

http://edulliset-vitamiinit.blogspot.fi/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7750
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5577
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4831
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4753
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      73
      3513
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2798
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2487
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2438
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2264
    Aihe