Onko iholääkärillä käynnistä mitään hyötyä? yksinkertainen kysymys.
kannattaako iholääkärillä käynti?
5
108
Vastaukset
- Anniina71
Ainakin mun poika (14-v.) sai aknelääkkeet ihotautilääk.kautta ja iho on nyt paljon parempi. Käytt.lääkkeitä n. 3.5 kk.
- täälläki tarvii
Mitä lääkettä poikasi sai?
- drtytyiuyiuyi
Jotenkin kerrassaan hölmö kysymys? Miksi siitä ei olisi hyötyä?
- Wonderer
Tuhlaa ja turhaudu ensin markettien tököttien kanssa pari vuotta käyttämällä satoja euroja ylimainostettuun roskaan ja hae sitten toimivat,auttavat lääkkeet ihotautilääkäriltä,sitten ihmettelet parempiihoisena että mikset heti mennyt spesialistin
luo...Älä odottele enää. - Aknesta parantunut
Ehdottomasti kannattaa, itse kävin Turun mehiläisessä ihotautilääkärillä hakeamassa apua itseäni vaivaavaan akneen. Luulin akneani aika lieväksi (kasvoissa vain leukaperissä finnejä, tosin sitäkin enemmän sitten muualla kehossa), ihotautilääkäri kuitenkin totesi, että kärsin vakavasta aknesta, johon auttaa lääkekuuri (auttoi, nyt ovat finnit pysyneet poissa vuoden päivät kuurin lopettamisen jälkeen). Koin ihotautilääkärin hyvin asiantuntevaksi ja avuliaaksi, kertoi kaikki sivuvaikutukset, mutta rohkaisi kokeilemaan ja vaikutti aidosti iloiselta siitä että lääkekuuri auttoi minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632634
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 291131