Penkkirivit pitää täyttää keskeltä alkaen ilman aukkoja, älkää istuko reunoille ja minne sattuu. Jos yleisöä on paljon, ihmiset joutuvat loikkimaan toisten ohi eikä paikkoja riitä.
Erityisen ärsyttävää tämä on ruuhkaisissa paikallisjunissa kun on kolme istuinta vierekkäin. Ensimmäinen matkustaja istuu ikkunapaikalle, ja kun seuraava matkustaja tulee, hän ei istukaan keskipaikalle ensimmäisen matkustajan viereen vaan - käytäväpaikalle! Väliin jää yksi tyhjä penkki. Ei mitään järkeä!
Ottakaa ihmiset toisenne huomioon, niin elämä sujuu joutuisammin!
Täyttäkää penkkirivit keskeltä alkaen!
65rfouyvhjgj87g
3
203
Vastaukset
- Kis-kisu
Yritäpä opettaa tuo luentosaliin kerääntyville humanisteille.
- ihmettelenpävaan
Joo... smaa mieltä. mä en tajua mikä siinä voi olla niin vaikeaa. joku vaan istuu rohmuaa kaikki paikat levittää vielä tavaransa. tilaisuuden alku viivästyy kun ei kukaan löydä paikkaa. Raivostuttaa!!!
- pöliänteri
Itselläni on ainakin niin iso maha että vien 2.5 ihmisen paikkaa. Istun siihen keskelle ja kukaan ei sen jälkeen istu samalle riville. Ei ne varmaan haluasikaan, koska olen myös hikinen sika. Kerran oli matkalla myös pierua vatsassa aika vietävän paljon, huhhuh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180