Minulla ollut kohta 3 viikkoa peukalossa elohiiri. Taipumus niihin ollut aina. Ja joskus jää jumputtamaan samaan kohtaa. Vuosi sitten jalassa nytkytti liki 3 viikkoa. Nyt tosiaan peukku elää omaa elämäänsä. Hermoraunio olen jo. Google pahentaa. Eräällä Als-potilaalla tauti oli alkanut nimenomaan peukusta ja joku kertoi että Als-dokkarissa kaikilla oli kuulemma alkanut tauti peukalon nykinällä. Kaksi kertaa käynyt yleislääkärillä, ihmettelivät pelkoani. Nyt varasin neurologille ajan, mutta siihen on aikaa.Taustatietoja: olen 37 v. En polta en juo kahvia. Muita oireita ei ole kuin tuo nykinä. Toivottavasti joku osaisi lohduttaa :'(
Elohiiri ja Alsin pelko
kjhgfdddsssdffhjkk
2
211
Vastaukset
- NeuRoloGiaA
Ei elohiiret välttämättä ole merkki ALS sairaudesta. On paljon muitakin neurologisia sairauksia, jossa oireena on lihasnykinät. Mitä muita oireita sinulla on??
- Alkuperäinen...////
Ei muita oireita. Neurologi oli sitä mieltä, että olen neurologisesti terve. Teki tutkimuksen. Minulla vain taipumus elohiiriin. Lihasnykinöitä on kuulemma kaikilla ja minulla on niihin herkkyys. Pelkät lihasnykinät eivät ole koskaan minkään taudin oire. Näin sanoi minulle tämä neurologi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337