Olisin pian ostamas uutta meikkivoidetta kun maybellinen dream matte mousse oli lievästi sanottuna pettymys. Niin jotain markettimeikkivoidetta ja mul on aika kuiva ja vaalee iho. Kertokaa henkilökohtasia suosikkeja ;)
Hei kertokaas hyviä meikkivoiteita!!!
5
230
Vastaukset
- tykkään.........
Olen tehnytkin aloituksen tästä, mutta Rimmelin Stay Matte meikkivoide käy sulle todella hyvin, sillä siellä on myös vaalealle iholle sopiva väri. Itse ostan 001 Ivory. Se on ainoo värivoide, joka on sopinu just mun iholle. Kokeile, niin et pety takuulla. :)
- bbbbbbbbbb
garnierin bb voiteet on hyviä, ei tuki ihohuokosia ja lähtee helposti pelkällä vedellä mutta kestää kumminkin koko päivän helposti
- meikkipissis
Hei kiitti molemmille :)
- Savetski
Lähes Joe Blascon tasoinen, mutta huomattavasti halvempi sarja Grimas, teatterimeikkisarja, myydään esim. Aprilli- ja Punanaamio -kaupoissa. Tosi peittävä meikkivoide alle kympillä, samoin meikkivoiteen ja puuterin yhdistelmä. Huulipunat loistavia! Ihmettelen, kun on niin tuntematon sarja, ite oon jääny täysin koukkuun.
- Meikkitaiteilija
Bourjois Healthy Mix:iä ehdottaisin, mutta jos on kovin vaalea iho niin tarpeeksi vaaleaa sävyä ei välttämättä löydä. Healthy Mix Serum meikkivoiteessa sävyt ovat vaaleampia, mutta Serum versio ei ole yhtä peittävä, kuin tavallinen Healthy Mix.
Toinen erittäin hyvä meikkivoide on L'Oreal True Match ja siitä löytyy kyllä sävy ihan jokaiselle. L'Oreal käyttää meikkivoiteissa merkkejä W,N ja C. W on keltapohjainen ja sopii lämpimänsävyiselle iholle, C on punapohjainen ja sopii täten viileänsävyiselle iholle, N on neutraali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738