Paljonkos seeprahiiri maksaa eläinkaupassa(suunilleen) PIKAISIA VASTAUKSIA!
Seeprahiiri
7
679
Vastaukset
- piza
ku mul on terraario nii siel on 10 seepra hiirtä ni yks poikanen maksaa ni 20 € ainakin multa ```===/(//(%&/¤#""!!"½½½!!#¤¤&% ajattele vähän paljon nimittäin mul on 10 niitä ja pitää maksaa YHESTÄ 20 €
- höh.
Kannattaisikohan tällaista kysellä suoraan eläinkaupoista?! Puhelinluettelo tai netti käyttöön ja etsi eläinkauppoja. Soittamalla selviää, ei täältä tommosia kannata kysyä.. Hinnat voi vaihdella kaupasta riippuen.
- gegs
ainakin mä olen nähnyt että 15-20e eläinkaupasta ostettuna.
- Kati
Ostin juuri kaksi seeprahiirtä eläinkaupasta. 15 euroa kappale. Oikein hyvän näköisiä ja hyvin hoidetun oloisia.
- seeppa
meillä makso 35e kappale!
- Zebra_99
Minäkin olen ajatellut seeprahiiriä... Pitää vain katsella eläinkaupoista. Onkohan kasvattajalta halvempaa/kalliimpaa ostaa kuin kaupasta?
- diipadaapadaa
Miksi ihmeessä haluat ostaa eläinkaupasta? Et tiedä eläinkauppahiirten taustoista mitään. Kannattaa ehdottomasti hankkia kunnon kasvattattajalta, jolta saat sukutaulun mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086