Huutooni vastattiin

HyväpusuBailey

Olen vaatimalla vaatinut puhtaita avojääpusuja liigaan, koska ne kuuluvat jääkiekkoon.
Huutooni on vastattu! Kovan pelin ystävänä olen tyytyväinen.
Eilen Bailey ajeli hyvän pusun ja koivisto putosi. Mielestäni hyvä puhdas avojää niitti.
Puututaan mieluummin muihin törkeyksiin, kuten mailalla hakkaamisiin...
Sen tyyliset törkeydet olisi siivottava jääkiekosta pois.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+6

Ei ainakaan mikään tahallinen vahingoittamisyritys.

• rr551

Parasta oli Huhtalan telominen. Siitä nauttii katsoja täysin rinnoin. Sellaista lisää niin saa vastinetta rahoille.

• hyväpusuBailey

Niin, tosi asia on että kansa rakastaa väkivaltaa. Esim ufc on huippu suosiossa tänäpäivänä.
        tappelut ja kunnon pusut kuuluvat jääkiekkoon ja ne ovat tekemässä tuloaan myös kotoisaan liigaamme.
        Se on hyvä asia.

• rami3

aivan puhdas avojään taklaus.. jus joo.. ei siis yhtään päähän kyynerpäätä.. eihän.. taidat olla tappuran kannattaja , nojokaisella on oma ristinsä kannettavana, mutta kannattais olla ihan hiljaa sitten asiasta

• kovapusuBailey

Jos pää on alhaalla ja taklattava ei osaa ottaa taklausta vastaan se voi osua päähän.
        Siinä voi käydä huonosti se on totta mutta siitä ei voi syyttää kuin taklattu itseään.
        Siksi nimenomaan haluan että avojääpusut tulisivat liigaan, että niitä osattaisiin ottaa vastaan koska nhllässä niitä joutuu ottamaan vastaan.
        Se vaan menee niin.

• huonompivoitti

Niin siis pää alhaalla.... katsos mistä Uuusikartano sai jäähyn. Nääsmies oli melkein kaksinkerroin että sai päänsä osumaan mailaan. Koivistoko oli pää alhaalla. PikkuBailen sai oikein kurottaa että ylettyi kyynärpäällään miehenkokoisen leukaan. Popsipopsiporkkanaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe