Hei!
Onko kellään vinkkiä, miten haalareita kantsii lähteä pienentämään? :) Otin haalarit koossa S ja on ehkä aavistuksen liian isot lahkeista ja selkäosa liian pitkä, joten mietin, että JOS alkaa häiritsemään niin miten kannattais lähtee pienentää? :)
P.s. Onko teillä käyny sillee, että ootte ottaneet liian isot haalarit ja miten ootte selvinneet asiasta? :D
Haalarien pienentäminen
6
8572
Vastaukset
- haalari poika
Ei kai niistä voi ku vaa lahkeet ja hihat lyhentää, minkäs kokonen oot ku sulle S koko iso mulla L -XL koko ( 50-52 ) oon 175cm hoikka,
- haalarigirl
Oon aika lyhyt (alle 160cm) joten pituus se ongelma ja lahkeiden leveys. Mietin, että jos sitä lahkeen sivusaumaa kääntäis sisäänpäin?
- haalari poika
enpäs tiedä onnistuuko millaset haalarit sulla sitten on ??
kiiltävä ja liukas pintaset ?? - haalari poika
haalari poika kirjoitti:
enpäs tiedä onnistuuko millaset haalarit sulla sitten on ??
kiiltävä ja liukas pintaset ??missä sä niitä haalareita käytät ja kuis vanha oot
- entinen haalarimimmi
Itse ihan vaan lyhensin omien haalareiden lahkeita. Lopputulos oli sopiva, jos sitoi hihat vyötärölle. Jos taas halusi pukea haalarin kokonaan hihoja myöden, jäivät lahkeet hieman liian lyhyiksi.
Vahingosta viisastuneena hoitaisin liian pitkät lahkeet pujottamalla kuminauhan lahkeensuihin. Pitkä selkäosa tuskin on kovin suuri ongelma, ainakaan jos haalareita käyttää pääasiassa vyötärölle sidottuna. Eikä kyseisen vaatekappaleen nyt kuulukaan olla kovin istuvaa mallia.- haalari poika
millann haalari sulla ? ( kiiltävä ja liukas pintanen ) ? vetoketju vai napit ?
mulla myös välillä hihat vyötäröllä (lä osa alhaalla ) ulla kyllä sillon myös vyö joka pitää haalarin päällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319