Laittakaa tänne kysymyksiä mitä mielenpäällä vaan on :)
18 v tyttö vastaa kysymyksiin :)
24
687
Vastaukset
- kiinnostunut1
Oletko kiimanen, kiihotutko helposti, minkälaisia orgasmeja saat valuuko vai suihkuaako, missä kaikkialla olet sormettanut.
- tyttö 18v
Oon kiimanen, todellaki kiihotun helposto, valuu :D
- jeijeijei
Tykkäätkö ottaa suihin? tai kenties deepthroata
- Tyttö 18v
En niinkään siitä hommasta tykkää :D
Mitat?
Lempiruoka? Syötkö aamupalaa?
Sinkku/seurustelet?
Neitsyt vai ei?- Tiitu 18v
Naiselta ei mittoja kysellä jos sitä tiesit mut oon 165 cm pitkä
Lempiruoka : jauhelihakastike ja spagetti
Syön aamupalan aina
Sinkku ainaki hetki aikaa
En oo neitsyt muutaku horoskoopiltani :D
- ehd
mitkä asiat kiihottaa sua ?:)
- Tyttö 18v
Noo ainaki oikeen iso kalu :)
- jussi_95
Tyttö 18v kirjoitti:
Noo ainaki oikeen iso kalu :)
kuinka iso se oikein iso sitte on? itsellä ei taida olla mitään toivoa tyydyttää koskaan ketään naista? :/
- Tyttö 18v
jussi_95 kirjoitti:
kuinka iso se oikein iso sitte on? itsellä ei taida olla mitään toivoa tyydyttää koskaan ketään naista? :/
No todellaki on toivoa :) ei se kovin iso tartte olla että naiset tykkää , suurimmalla osalla miehistä kummiski on iha sopivan pituset ja kokoset :) ja loppupeleissä koolla ei oo väliä kuha sitä vaan oikeen osaa käyttää ;)
- jussi_95
mites on mikä olis sun mielestä ihannekoko kalulle, tarviiko olla pitkä ja paksu vai paksu pelkästään? :( ku itsellä semmonen ongelma että musta tuntuu että mul on aika pieni penis ku se on erektiossa 16 cm pitkä ja ympärysmittaa 12-12,5 cm että eihän tämmönen kai mitenkään riitä naisille että sais orgasmeja? vai miten se on tuntuu jo että on aika toivoton :/ t: 18v jätkä
- Tyttö 18v
No ei välttämättä tartte olla pitkä ja paksu jos oikeen osaa käyttää ;) ite tykkään kaikista eniten paksuista . Ei sulla nyt mitää hätää oo , muutenki monet naiset ei tykkää kovin hirveen pitkistä , koska muute seksi menee helposti sellaseksi suorittamiseksi , koska miehen pitää koko aja varoa ettei työnnä liian pitkälle ettei satuta :) nii monille naisille riittää tuo 16 cm ja muutenki jos toisesta oikeesti välittää nii ei sillä peniksen koolla oo mitää väliä :) varmasti saa vähä pienemmänki omistava tyydytettyä oman naisensa:)
- sjdjsk
voitko kikata ;) beatenpotato
- Melamiesonainavalmis
Tahtoisitko panna mun kaa? Olen kans 18 ;)
- Tyttö 18v
Sun kanssa :D? En kyllä harrasta mitään seksisuhteita et en :D
- Melamiesonainavalmis
Mm :( Käsitin et harrastat voi vittu sä dikkaat pitkistä suhteista?
- Tyttö 18v
Niihä mä dikkaan :)
- nee213131
Oletko avoin yhden illan suhteisiin?
- Tyttö 18v
Enn ku en harrasta sellasia :)
- poika16v1
Mitähän sisko (22v ei asu kotona) tykkää kun oon varastanu siltä 9pikkarit kahet stringit ja 4rintsikat? :D ei se ainakaa oo sanonu mitää :D ei varmaa kehtaa. Kaverin siskolta 5pikkarit ja 5rintsikat :D oon koukussa niide keräämiseen :S Osaakko neuvvoa miten pääsen eroo siitä? :D
Oisko kivaa jos joku kattoo sun kuvaa ja tyydyttää itseään? :)- Tyttö 18v
no sun ikäselle tollanen on suhteellisen normaalia :D kyllä se siitä ohi menee ku ikää vaan tulee :) en kyllä suosittele varastamaan naisten alusvaatteita, eivät tykkää :D no voehan:D
- boyyyyy
Tyttö 18v kirjoitti:
no sun ikäselle tollanen on suhteellisen normaalia :D kyllä se siitä ohi menee ku ikää vaan tulee :) en kyllä suosittele varastamaan naisten alusvaatteita, eivät tykkää :D no voehan:D
Kikkaatko ???
Boyfromfinland01
- Anonyymi
Oletko yhtään seksikäs tyttö vai ihan perus likka
- Anonyymi
Sehän on jo 28v emäntä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337