marsuni kuoli!..:'(

yhyyyyyyyy:'(

Elikkäs marsuni kuoli eilen illalla järkytyin kun tulin kotiin kaupasta kun marsu retkotti häkissään kuolleena. Toinen marsuni oli aivan hädissään. Minäkin järkytyin koska marsu oli vasta 1v ja sairauteen ei mitkään lääkkeet tehonneet. Kävimme kyllä kolmesti eläinlääkärillä mutta hän ei osannut auttaa...

aiomme mennä katsomaan uutta marsua ...

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan osaa

Otan osaa:/ minulla on myös kaksi marsua kuollut ilman syytä ja nyt minulla on 4 ihanaa marsua:)

• koirusman

Otan osaa. Itsellä 2 marsua elossa.

• Marsut ovat pieniä elimistöltään ja herkkiä. Surra saa, mutta kannattaa pitää aina mielessä että ne pienet rakkaat arvostavat läheisyyttäsi jopa viimeisimpinä päivinään.

Marsut.net forumi on oikea paikka kysellä taudeista. Meillä kumppanini kanssa saatiin hyviä neuvoja läpi marsujen elämän siitä mitä sille kannattaa syöttää, mikä voi olla pielessä jos marsu oireilee ja uusia tuttaviakin voi tehdä kenelle jakaa marsujen luomaa perheonnea. :-)

Terveisin,
      Maksimissaan 7 marsun olohuoneen puolikkaan kokoisen kaksikerroksisen häkin ex-omistaja

• 7+15

Sekin kannattaa muistaa, että nimenomaan koska marsut ja muut jyrsijät ovat pieniä, niin sairaudet saattavat edetä paljon nopeammin kuin vaikka ihmisellä tai koiralla. Eli heti kun jotain oireita huomaa nin kannataa ottaa yhteys eläinlääkäriin.

Aloittaja, kuolema on vain osa elämää. Vaikka se voi tuntua sillä hetkellä kamalalta (tiedän kokemuksesta) niin lopulta jäljelle jää vain lämpimiä muistoja. Meilläkin on ollut marsuja, mutta emme ikinä ottaneet uutta heti vanhan kuoltua, koska uusi ei kuitenkaan ole sama kuin se vanha. Parempi ensin käydä itse läpi vanhan menetys, jolloin on sitten helpompi tutustua siihen uuteenkin kaveriin persoonana :-) Voimia ja onnea sitten myös uuden hankintaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe