Kuka peruutteli mummon ja pikkupojan rellun päälle 6-tiellä Joensuun alueella (Haavanpään levike jossa joitakin ''kontteja'' säilytetään) ja jätti yhteystietonsa antamatta - asia jäi selvittämättä... . Jos joku tunnisti auton - ottakaa yhteyttä vaikka Joensuun poliisiin,
Päälle peruuttajaa kaivataan Joensuussa
4
236
Vastaukset
... tai sähköpostilla vessix@suomi24.fi
Tapauksessa ei onneksi sattunut henkilövahinkoja ja muutkin vauriot jäivät kohtuullisiksi, mutta miten joku ammattikuskina itseään pitävä voi liueta paikalta yhteystietojaan antamatta, vaikka niitä on pyydetty. Selitykseksi kuski oli sanonut, ettei hänen autossaan ole mitään vaurioita - siis eikö nyky lain mukaan syyllinen osapuoli, eli tässä tapauksessa päälle peruuttaja, edelleen vastaa myös muille aiheuttamistaan vahingoista?- Jakari#948271
Ette ottanut rekisterinumeroa ylös?
Jakari#948271 kirjoitti:
Ette ottanut rekisterinumeroa ylös?
Siinäpä se, että ''mummo'' oli sen verran hämillään ja tyytyväinen, että selvisi hengissä, ettei siinä tilassa ymmärtänyt ottaa itse sen kummemmin tietoja ylös ja etsiä rekisterinumeroa. Rehuraision autot saattaisivat kuulemma tulla kyseeseen, - Yhteystietoja kuitenkin pyydettiin ja kuski tylysti vaan häippäsi aikalta, joten ihan periaatteessa haluaisin tekijän paljastuvan. Rahalliset vahingot eivät ole muutamaa satasta enempää
- Oliko pimee kuski
Poliisi aina paikalle jos asia on epäselvä,eikä kolhinut osapuoli pidä väliä antaa yhteystietojaan vaan pakenee paikalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104