Marsu-tyttö ei pidä kaveristaan

Heinäkeko

Minulla on kaksi marsua joista toinen on kohta jo melkein neljä vuotta ja oli minulla ensin..sitten tuli vähän päälle vuoden ikäinen tyttö myös ja kun laitoin samaan häkkiin niin kauhea taistelu ja hampaiden naksutus jne ja kerkesin ottaa toisen todella äkkiä pois ja välillä yritän uudelleen mutta kun alkaa sähinä niin otan ne omiin häkkeihinsä.. En oikein enää tiedä mitä tässä tekisi kun haluaisin ne kuitenkin samaan..sen takia hankin toisen jotta toinen marsuni ei olisi enää yksin(oli 2-3 viikkoa kun sen oma sisko kuoli ) ostin siis silloin tuon marsun kun sen sisko kuoli että ostaisin sille kaverin.. Onko muilla samoja tilanteita tai kokemuksia? Otan ilomielin vastaan ja vastailen hyviin kommentteihin myös. Voitte myös kysellä minulta jotain, neuvon niin paljon kuin osaan:)

3

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niitä voi heti samaan häkkiin laittaa! Kunnon totutus ensin: aloita puolueettomalla maalla (jossain missä kumpikaan ei ole tottunut ulkoilemaan). Kun ne tulee siellä parina päivänä toimeen, niin kokeile niitä vapaana normaalilla jaloittelualueella. Vasta kun ne tulee siellä toimeen, voit kokeilla samaa häkkiä. Ja aina voi palata edelliseen vaiheseen jos tulee kiistaa. Vierekkäisissä häkeissä asuminenkin helpottaa tottumista. Kahden aikuisen totuttamisessa voi mennä aikaa, joten kärsivällisyyttä vain!

Mulla on itsellä vähän sama edessä, tosin parilla rotalla. Yksi kun ei hyväksynyt enää parin viikon astutusreissulta palannutta laumatoveria mukaan porukkaan :/

• heinäkasa

Olen testaillut vessassa ja kylpyhuoneessa ja kerran ne jopa söivät yhdessä ruohoa vierekkäin:) kaikki ajallaan eikös niin, niin kyllä ne ehkä vielä tottuvat.. Enkä pistänytkään niitä aivan heti samaan häkkiin kuten väärin ymmärsit :) kiitos tästä vinkistä:)

• Heinäkeko
        heinäkasa kirjoitti:

Olen testaillut vessassa ja kylpyhuoneessa ja kerran ne jopa söivät yhdessä ruohoa vierekkäin:) kaikki ajallaan eikös niin, niin kyllä ne ehkä vielä tottuvat.. Enkä pistänytkään niitä aivan heti samaan häkkiin kuten väärin ymmärsit :) kiitos tästä vinkistä:)

Nimeni on siis Heinäkeko:) muistin väärin:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe