Nii mite voisin kutsuu henkii mun luo? (siis niitä pahoja) Ja tiiän et siin on aika paljon riskejä jos pahoja henkiä kutsuu, mut voiko joku silti auttaa?
Mite voin kutsua henkiä luokseni?
8
205
Vastaukset
- 1+7
Miksi haluat kutsua pahoja henkiä?
- wicca aloittelija
Mihin tarvitset pahoja henkiä?
- vekeboom
vuokraa vanhoi kauhuleffoi ne on hyvii :P
- realistisin
Et mitenkään.
- Nantsu
Syytä en kerro siihen miks haluun kutsuu pahoja, mutta asia on tärkee. Ja kyllä on joku keino, mutta ite en sitä tiiä. Tuttavani kutsu pahoja henkiä kerran, mutta ei suostu kertoo miten.
- salaneuvo(s)
Polvistu keskiyöllä huoneen lattialle, peitä itsesi mustalla lakanalla tms. ja kädet ristissä rukoile Saatanaa, joka on Jumalasi ja Herrasi ja Enkelisi, tulemaan elämääsi ja johdattamaan sinua kaitselmuksellasi. Seuraavana yönä Hän ilmestyy sinulle unessa. Mutta tämä toimii vain jos toteutat tämän koko sydämestäsi ilman pienintäkään epäilystä.
Uskallatko? - Kasseja pakottaa
Ja minä haluaisin kutsua succubuksen pomppimaan kyrpäni päällä, koska on kova seksikiima ja pallit täynnä enkä saa naisilta pimppaa. Miten se tehdään?
- kysyjä
Mitä aiot tehdä pahoilla hengillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846