Noniin.tuli vaan mieleen ku täällä puhutaan tyylistä jne....mut mites tän palstan lukioiden autotilanne.....millasis vehkeis se rockabilly paukkuu? itellä valiant vm:65
autotilanne?
14
1980
Vastaukset
- Juu-u!
Kyllähä meiltä kaikilta löytyy varmasti joku hilippee kaara ;) mun exällä oli vallu -65 ja -67. =) MOPAR = Minulla On Paras Amerikan Rauta ;)
- wanda
oli taas pakko avata ku näin sun nimim. linkin : ) ja taas sai nauraa : ) hih hii!!
mun isän äidin kaiman koiran entisel omistajan naapurin sedän kummin mies ystävällä oli plymounth '59 royl heh hee!!
just joo!! - rockababe
wanda kirjoitti:
oli taas pakko avata ku näin sun nimim. linkin : ) ja taas sai nauraa : ) hih hii!!
mun isän äidin kaiman koiran entisel omistajan naapurin sedän kummin mies ystävällä oli plymounth '59 royl heh hee!!
just joo!!Hehee... :) Ehee!! Ei kai se nyt niin kivaa oo? No onse hyvä et minu jutut kiinnostaa sua! ;)
- :) :)
ei vaan MOPAR= Mootorin Osia Pitkin AjoRataa. :)
- rockababe
Kyllähä meiltä kaikilta löytyy varmasti joku hilippee kaara ;) mun exällä oli vallu -65 ja -67. =) MOPAR = Minulla On Paras Amerikan Rauta ;)
- priest
vaimolla on camaro ja lastenkuljetus autona astro.
molemmat 80-luvulta. itse ajelen arkisin mesellä,
90-luvulta.ennenkuin annatte "palautetta",niin
ikääkin on jo 40 vuotta.nuorempana ajelin kyllä
esim. impala -61.- rockabeibe
Impalat on iiihania! :P Gm:ssä ei oo mitään vikaa, päinvastoin! Mut mopari on vaa hyvä ku se on suomessa niin suosittu =)
- casablancarocker
rockabeibe kirjoitti:
Impalat on iiihania! :P Gm:ssä ei oo mitään vikaa, päinvastoin! Mut mopari on vaa hyvä ku se on suomessa niin suosittu =)
HEHE uistelet varmaan impalassa kun panin sua vittuihin forsella!
- hotrod veijo
casablancarocker kirjoitti:
HEHE uistelet varmaan impalassa kun panin sua vittuihin forsella!
...minäkin! Persiisiin pistelin ahtaassa MOPAR:in ritsassa. Iso-ahterinen tämä moparin rassaaja.
hotrod veijo kirjoitti:
...minäkin! Persiisiin pistelin ahtaassa MOPAR:in ritsassa. Iso-ahterinen tämä moparin rassaaja.
-68 laikka avo rysky oottelee parempaa ens kesää. Jospa siinä sitten ees joku musa kuuluis, nyt ei oo jenkkakonetta lainkaan.
- ...
sanzi79 kirjoitti:
-68 laikka avo rysky oottelee parempaa ens kesää. Jospa siinä sitten ees joku musa kuuluis, nyt ei oo jenkkakonetta lainkaan.
M O P A R = miksi olet paska aina rikki
- jiijii
... kirjoitti:
-65 galaxie avolla, ei ollu kesällä jenkkavehkeitä paikallaan ollenkaan, mutta voihan siellä soitella vaikka omaa suutansa
- rock-a-cat
... kirjoitti:
Pistä hei paremmaks!
MOPAR= Minulle Osui Paskaks Ajettu Romu ;)
- Kumma.
" itse ajelen arkisin mesellä,
90-luvulta.ennenkuin annatte "palautetta",niin
ikääkin on jo 40 vuotta.nuorempana ajelin kyllä
esim. impala -61. "
Ikäkö se pakottaa sut mersuun vaihtamaan...just just.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897