Rakasta ja naura
Maailman silmissä seuraajieni murheelliset kasvot puhuvat omaa kieltään ylösnousemuselämästä. Murhe ja suru omieni elämässä saa maailman uskomaan, että Minä olen kuollut. Jos haluat vakuuttaa ihmisille, että Minä olen ylösnoussut,
että minä elän, sinun täyty elää koko elämäsi pääsiäisen ilossa. Sinun täytyy elämälläsi ja käyttäytymiselläsi todistaa, että olet ylösnoussut Minun kanssani.
Ihmiset eivät usko ylösnousemukseni todellisuuteen vain koska teologit väittelevät ja teorisoivat ylösnousemuksestani. Ihmiset uskovat kun he saavat nähdä Minun seuraajieni elävän ylösnousemuselämää Minun kanssani . Jos sinä olet edelleen puettu suruvaateisiin, pelon ja heikkouden asuun silloin maailma kuvittelee, että olemme hautajaissaatossa. Sinun täytyy elää siinä Hengessä, siinä mielentilassa, joka valtasi puutarhahaudan ulkopuolella olevat sillä hetkellä, kun he tajusivat Minun nousseen kuolleista.Sinunkin kohdallasi Minä haluan vierittää kiven pois haudan suulta. Kulje Minun kanssani vapaana puutarhassa rakkauden puutarhassa, rajattoman lapsenmielisen uskon puutarhassa, onnen puutarhassa.
Kirjasta. Puhu Herra
Päivän sana.
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864