Dubain matka lokakuun alussa, lämpötila?

Kiitos tiedoista:)

Suunnittelemme matkaa Dubaihin lokakuun alkuun. Mikähän siellä on lämpötila päivällä tuohon aikaan ? Netti kertoo lokakuun lämpötilojen olevan 23-33 välissä, keskilämpötila n. 27,5 astetta. Tuo alkaa olla lähes inhimillinen lämpötila, jos vielä vähän tuulis, niin olis ihan mukavakin. Jos ei tuule niin hikihän tuossa tulee...

Onko teillä kokemuksia tuon ajan matkoista, onko hyvä aika ? Meillä kokemus vain joulumatkasta, silloin lämpötila oli mukava, ei liian kuuma, mutta kuitenkin riittävän lämmin.

7

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poiuytre

Mielestäni paljon kivempi aika kuin joulukuu, koska merivesi on kesän jäljiltä vielä lämmintä ja illatkin yleensä lämpimiä. Joulukuussa voi olla myös kylmä, lokakuussa on vielä yleensä ihan lämmintä.

• Lokakuulta ei ole kokemuksia, mutta kahdesti on käyty maaliskuussa. Voisi olettaa, että tuolloin on aika vastaavat säät ja lämpötilat. Mukavan lämmintä ja aurinkoista, ei kuitenkaan mitään tukahduttavan kuumaa.

• Kiitos tiedoista:)

Kiitos. Onkohan parempaa nettisivustoa kuin momondo, lentoja ja hotelleja valitessa Dubaista ?

• pekka ja pätkä

Lokakuussa on vielä melko kuuma, 30-40 astetta ja vesikin lähemmäs 30, joka ei vilvota. Marraskuu jo paljon miellyttävämpi matkustuskuukausi.

Lentoja kannattaa verrata mm. skyscanner sivulta ja hotelleja mm. booking.com
      (muista lisätä huonehintaan verot).
      Finnairiltakin saa nyt syksyksi mukavalla hinnalla pelkät lennot, suora lento. Hotellithan on yleisesti kalliimman puoleisia Dubaissa, mutta joskus voi olla hyviäkin tarjouksia. Nyt ei vielä ehkä syksyn hotellihuoneita vielä ole tarjouksessa, muttei viime tippaankaan kannata jättää.

• milla 61

Marraskuu on minunkin mielestäni paras kuukausi , lämpötilan suhteen. Merikin on vielä mukavan lämmin. Olen ollut lokakuussa Suomen syysloman aikaan ja sää oli minulle liian kuuma. Joskus olimme helmikuussa ja se oli kuten Suomen kesä, ei myöskän minun makuuni. Merivesi tuntui kylmältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe