Nythän on niin että touko-kesäkuussa tulee uusi sisäpelialue Hämeenlinna Airsoft RY:n (Linnasoft) käyttöön. Alue sijaitsee jossain hämeenlinnan alueella. Meikäläisellä on M125 MK18, ja maruin vemppu. Pitäs ostaa jokin sisäpeliase joka ois pieni, alle M100 tehot ja kaasu tai sähkötoiminen. En tiedä pitäsikö ostaa kaasupistooli (esim. KJW MEU), sähköpistooli (CM G18 lipomodilla) vai joku sähkö/kaasu "smg"? Esim. Well MP7, JG/Galaxy MP5K, tai sitten joku tyyliin WE SMG8.
En ole siis koskaan pelannut sisällä, mutta olen harrastanut 5 vuotta (josta 3 aktiivisesti). Mikä noista on kaikkein käytännöllisin sisäpeleissä? Ja jos olet jonkun aseen todennut hyväksi niin saa vinkata. Kiitti
- Ile
Sisäpeliase linnasoft
doublezero14
3
161
Vastaukset
Konepistooli olis paras riippuu aina budjetistä jos alle 300€ niin joku MP5 tai Co2/kaasupistooli tai haulikko.
Itse olen suosinut CQB alueilla G&G UMG. Luotettava, hyvä ja kestävä.- doublezero14
Sellanen 150€ ois hyvä budjetti aseelle. Oon miettiny tota kaasupistoolia, koska se toimis hyvin sivuaseena ulkopeleissäkin.
- mitenolisi
Hei!
Minulla olisi myydä sinulle G&G mp5 High Speed 9,6v akku. Ja käytetty vain kaksi kertaa, koska aika ei riitä. Ostin aseen proairsoftilta 229€. Ja kuulia mukaan. Hinta olisi 140€! Laita s.posti osoite jos kiinnostaa? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252