Stafflink kokemuksia

näinmeillä

Laitetaan vielä tänne oikeaan osioon kun edellinen viesti meni vähän väärään paikkaan eli saisin töitä kyseisen firman kautta mutta mietityttää että kannattaako?

Onko hyvä firma? Että eivät tee mitään 0-40h sopimuksia tms.?

Menenkö vai jätänkö suosiolla väliin?

6

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinmeillä

Lisään vielä että kyseessä on sellainen kaupunki kuin Tampere.

• Eeroppi.

Jätä todellakin menemättä. Mulle soittivat sieltä viime talvena että olisi lumihommia Wille- traktorin puikoissa. Mulla on kokemusta Willeistä muttei niillä auraamisesta. Stafflinkin kaveri, olikohan Jari tjsp, sanoi että "sano sille kiinteistöpalvelun pomolle että sulla kokemusta viime talven verran auraamisesta".
      Noooh, menin sitten sinne kiinteistöpalvelulle haastatteluun ja kävi ilmi että työkohde sijaitsee kaukana ja töitä on vain silloin kun lunta sataa ja palkkakin kuulemma alle 9e/h. Ajattelin sitten että vitut ja kerroin kiinteistöpampulle että Stafflinkiltä pyydettiin valehtelemaan teille :)

Kiinteistöpamppu oli hieman hämmästyneen oloinen :---3 haastattelu sitten päättyi eikä pampusta kuulunut enää takaisinpäin... Mutta seuraavana aamuna se Stafflinkin munapää soittaa kiihtyneessä tilassa mulle ja syytti valehtelusta :D Vaikka kerroin vaan totuuden... "Tää paikka meni nyt sun nenäs eestä että opikses tästä nyt sitte!!!" Vieläkin naurattaa koko episodi.

Nykyisin kyseinen kiinteistöfirma käyttää eri vuokrafirmaa :D

• Kilupää

Virolainen olisi sukkelaan käynyt auraamassa nekin lumet :)

• pettynyt...

Pysyisin ehdottoman kaukana kyseisestä firmasta. Homma ei todellakaan pelitä.

• ffggtt

Miten entiset lätkäpelaajat alentuvat tälläseen.

• Kuramuna

Mulla pelas tosi hienosti kaikki kyseisen firman kanssa.en voi antaa kyllä kuin positiivistä palautetta ja työllistyin vakipaikkaan heidän kautta.kyseessä tampereen piste.Kiitokset vielä Larille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      85
      3141
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3003
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1681
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe