Nykypäivänä asennetaan puoliväkisin maskotteja vähän minne vain.
HJK:n päivitettyillä sivuilla on nyt käsitelty aihetta hienoin kuvin.
Jos haluatte tehdä aurinkoisen tripin Vesijärven rantaan niin olette tervetulleita 3.10 klo 12.00!
Ystävällisin Jaguar terveisin HJK:sta/jjj
Kerhon kotisivut: http://koti.phnet.fi/~fiboy/
Sopiiko Jaguarin maskotti?
4
1010
Vastaukset
- Bunny
Olisiko mahdollista että lisäisit etusivulle
jonkun "viimeisimmät päivitykset" listan koska
ainakaan minä en aina meinää keksiä mihin osioon
olet asiaa lisännyt.- jjj
Sieltä löytyy maskottikuvat
- Mr.Bitter
Hei, osaisikohan joku vastata, olen yrittänyt netistä hamuilla jo tietoa asiasta mutten ole oikein kattavaa vastausta löytänyt.
Eli miten on maskotin ja noiden x300-autojen suhde? Ilmeisesti Jenkeissä tuo maskotti on kuulunut niihin, Englannissa sitten ei ainakaan vakiona (ilm. lainsäädännön vuoksi). Vai onko maskotti ollut Euroopassakin "lisähintaan" saatavissa? Eli silloinhan periaatteessa x300-sarjaankin voisi maskotin laittaa ilman suurempia tunnontuskia, vai mitäs ihmiset ovat mieltä? Mielestäni kissa sopii oikein hyvin niidenkin konepellille...- jjj
Jos katsot kissakavalkadin loppua niin näet Concept Eight kuvan. Siinä on kissa ensiesittelyssään! Eiköhän tuo anna oikeutuksen kaikille saloon mirreille. Laatuvaunu tuonee maahan niitä uudenmallisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106