Olen yrittänyt asentaa australialaisen nettitikun "Telstra Elite Next G Network" suomalaiselle HP 635 -läppärille, siinä kuitenkaan onnistumatta. Aussien mukaan koneen maakoodaus pitäisi muuttaa ensin suomalaisesta australialaiseksi, jotta asennus onnistuisi.
Suomen HP:n tekninen tuki on asiassa huuli pyöreänä, eikä ole koskaan kuullutkaan mistään maakohtaisesta koodauksesta.
Esimerkki maakoodauksesta: Kotonani oli pari vuotta sitten saksalainen tyttö, vaihto-oppilas, joka yritti asentaa suomalaisen nettitikun saksalaiseen läppäriin, onnistumatta. Tyttö soitti isälleen Saksaan ja sai tältä neuvot koodauksen muuttamiseen. Tyttö muutti koodauksen itse parissa minuutissa ja sitten tikun asennus onnistui.
Osaisiko joku täällä Suomessa neuvoa minua, kuinka muuttaa koodaus australialaiseksi? Ottaisin läppärin mukaani ensi syksynä kun käväisen Australiassa.
Maakoodauksen muuttaminen
Pecka
1
91
Vastaukset
- helppo homma
Jos sen ihan ohjauspaneelista kävisi muuttamassa että missä maassa kone mahtaa sijaita. ja sitten käynnistää uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327