Jussilta julkaistu uusi levy 30-laulua. lauluja yön ajoista tähän päivään. pari harvinaisempaakin biisiä löytyy. http://www.boostep.fi/hakulinen-jussi-laulua-cd2-p-577386.html
Jussi hakuliselta uusi kokoelmalevy 30-laulua
7
275
Vastaukset
- Jaaha...
Ostin tuon lätyn 30 laulua Prismasta hintaan 9.95e enkä kadu päivääkään. Harvinaisia biisejä kuten antakaa heidän juosta, syödään, juodaan ja rakastellaan ja kuorotytön B puoli kaupungin valot. Ostakaa ihmiset!!!!!!!!!!!!
- K420
Jussi ei ole ihan terve.
- Ernst Vettori
Mikä Jussia vaivaa? Sen huomasin, että valtaosa talven keikoista jouduttiin perumaan.
- muvukkuuu
Olen sitä mieltä että menee liian lujaa ja henkin tasapaino heittelee. varmaa tietoa minulla ei ole.
- Ernst Vettori
Toivottavasti Jussi saa asiansa kuntoon ja saisimme kuulla uutta materiaalia. Viimeisestä julkaisusta on jo 3 vuotta ja Distortion-bändikin on pian kaksivuotias,
Tosin siitä viimeisestä julkaisusta (Yön Kun nuoruus katoaa) taisivat ne vaikeudet alkaakin. - jahuuu
Jussihan voi ihan hyvi! Paljon uusia ideoita kuuluu olevan. Niitä odotellessa.
- MrJuha82
Kova muusikko tää Hakulinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295