Eli olen tulossa flunssaan nenä vuotaa,kurkku kipee. Eli keinoja miten voin olla pääsiäisen ilman flunssaa?
miten voin estää kun olen tulossa kipeäksi?
3
1105
Vastaukset
- ei kipeeksi
Kyllä kukaan ei auttanut nyt olen kipeä!
- tohtoritäti
Flunssaviruksen estämiseksi ei ole olemassa hoitokeinoa.
- Ja varmasti löytyy!
Väärin! Kyllä muuten löytyy, mutta ei lääketehtailta vaan Terveystieteeltä:
............jatkuu. Käytettävät Probiootti bakteeri määrät immuunipuolustuksen vahvistamisessa ja esimerkiksi kun flunssa uhkaa:
Tehosessio. Ota Probiootti bakteereita alkuun 30…90miljardia bakteeria, esimerkiksi Asidophilus plus san kapseleita 10…30kapselia kerralla runsaan veden kera=noin 1…2dl vettä/30miljardia bakteeria-viimeisenä yötä vasten, jonka jälkeen älä syö mitään ennen seuraavaa aamua. Tee tämä ”tehosessio” 1-kk.n välein 6.n kk.n ajan ja aina kun tunnet tulevasi kipeäksi!
Jatkuu.........
http://pappasmurffi.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/#Kaytettavat_Probiootti_bakteeri_maarat_immuunipuolustuksen_vahvistamisessa_ja_esimerkiksi_kun_flunssa_uhkaa_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289