Katsella kaunareiden vanhoja jaksoja???? Esim. Vuoden2001
mistä voisi
3
156
Vastaukset
- skebujebu
Noh, Youtubesta löytyy materiaalia enemmän tai vähemmän. Siellä oli ennen TODELLA hyvä kanava, norjalaisen Tom Erik Hansenin ylläpitämä mutta hän sai lähtöpassit Youtubesta tekijänoikeuksien takia. Itse olen katsonut parhaaksi ostaa ausseista sarjan dvd-bokseja missä on vanhoja jaksoja vuodesta 2003 lähtien.
- kiitollinen!
Hei skebujebu,
kun sä tunnut tietävän noin hyvin näistä sarjoista, niin voisitko sä kysyä maikkarilta, että jatkuuko tunnarit. On tosi kurjaa, kun meitä vedätetään tällä lailla. Kiitti etukäteen!- skebu
Hei vaan hei.
Ketä vedätetään.. ketä ei. Olen kysynyt Maikkarilta sarjan jatkumisesta mutta en ole saanut sen kummoisempaa vastausta kuin kukaan muukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295