Olen uusin meidän työpaikalla ja työkokemustakin alalta on vähemmän kuin monella. Olen kuitenkin koulutettu, ahkera, nopea oppimaan ja ystävällinen luonteeltani. Nyt minut ollaan vakinaistamassa muutaman muun jo pidemmän aikaa olleen työntekijän ohi, eräälläkin on paljon enemmän kokemusta alalta kuin minulla. Pelkään kateutta, joka tästä mahdollisesti aiheutuu. Tähän mennessä ilmapiiri on ollut hyvä, mutta pelkään tuon vakinaistamisen muuttavan tilannetta. Ajattelin, että en hiisku vakinaistamisesta mitään, mutta luulen että jossain kokouksessa siitä kuitenkin mainitaan. Onko millaisia kokemuksia?
Vakinaistamisen tuoma kateus?
3+1
1
242
Vastaukset
- ...
Sinä elät tätä elämääsi itseäsi varten. Ja jos kovin kateellisiksi rupeavat, sulla on varaa käydä siellä terapiassa. Mutta odota, kunnes nimi varmasti paperissa. Niin paljon on lupauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881547
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111425- 971367
- 691240
- 1151129
- 861053
- 69951
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256938Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18905- 34866