Tää on ihan paska palsta! Terveys / naisten terveyspalstat / naisten taudit on paljon parempi, siellä saa aikaan asiallista keskustelua
Ala-arvoista keskustelua
9
116
Vastaukset
- SÄPO:.!13%++
.
SÄPO ja Sveriges Tull paikalle nyt floodataan taas palstalle asiattomia trolleja!!!!!!
. - heh,...
"naisten terveyspalstat / naisten taudit on paljon parempi, siellä saa aikaan asiallista keskustelua "
Jep, etenkin täällä ;D kaikkien esimerkillisimpien asiallisuuksien emopalsta..
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3460 - frrrriiikki
Saanko sanoa? Mun maha ei ole toiminu oikein. Tuli eilen ripulipaskaa. Se tuntui kivalta.
- varis oksalla
Tänään ette saa sinappia, koska se on loppu. Vitun vapun juhlijat vetivät kaiken napaansa.
- ketketsubbi.
Miksi sitä sinappia tarjotaan kommenteissa, Sinapin sijaan kelpaa ketsuppikin.
- oksa variksella
ketketsubbi. kirjoitti:
En mä ole sellasta missään tarjonnu. Harhoja näät.
- Turun sinappi:.!1#%+
ketketsubbi. kirjoitti:
.
"Turun sinappi! Trolli!!!!!111!!!1!!1!!"
. - oksia syövä varis
Turun sinappi:.!1#%+ kirjoitti:
.
"Turun sinappi! Trolli!!!!!111!!!1!!1!!"
.Saisko olla sinappia?
- kahta en vaihda
oksia syövä varis kirjoitti:
Saisko olla sinappia?
Riippuu, minkä merkkistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e792478- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä221407Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180