Mitä mieltä olette partiopareista. Tää on aina iänikuinen keskustelunaihe, mutta mun on ihan pakko kysyy. Oon ite seurustellu nyt vuoden verran samassa lippukunnassa olevan pojan kanssa. Joskus se vaikeuttaa kaikkia asioita. On kamalan vaikea sanoa, että nyt mennään kisoihin tän porukan kanssa, etkä sä voi tulla mukaan tms. Sitten se on menny siihen, että ollaan joka paikassa yhdessä ja kaikki johtajat on tottuneet siihen ja ne laittaa aina meijät tekemään kaikkea yhdessä. Meijän suhde toimii hyvin, mutta välillä liika on liikaa, kun toisesta ei saa "lomaa" koskaan...
Muuten se on helpottanut asioita paljon, kun jätkä ymmärtää, että partio on mulle elämä ja mun vaan täytyy mennä retkille koska se on mulla verissä. Ja yleensä se on menny siihen että se tulee retkille mukaan :)...
Kommentteja?
Partioparit
marjaliisa
2
356
Vastaukset
- epätoivoinen2
meiän lippukunnas on ainaki aika paljon näitä ns. partipareja, ei ne mun mielest eroo mitenkään normaaleist pareist....
ne vaan on partiolaisii....- ei....
neljä vuotta toimi sit loppu, en suosittele kenellekään. olo oli niinkuin aina olis ollut kotona, sama narina harrastuksessakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327