Älkää äänestäkö typeryksiä ja huijareita parlamenttiin. Moni pummipoliitikko pyrkii sinne, koska palkkiot kaudelta ovat yhteensä noin miljoona euroa käteen.
Älkää äänestäkö osaamattomia huijareita, joilla ei ole mitään näyttöä mistään työn hoitamisesta.
Äänestäkää oikein
3
96
Vastaukset
- Oikeassa olet
Juuri siksi minä en persuja äänestäkään.
- Ei! pummeille.......
Järjetön kansa äänestää aina uudelleen ja uudelleen toinen toistaan turhempia edustajia.
Jospa nyt löytyisi edes sen verran järkeä näihin eurovaaleihin ettei ainakaan isä Mitroa sun muita turhakkeita sinne äänestettäisi.
Eurovaaleissa ei äänestetä Persuja eikä muitakaan puolueita, vaan nämä vaalit ovat lähinnä kyllä henkilövaalit. - 25 miljarin bluffi
http://www.taloussanomat.fi/jan-hurri/2014/04/27/kreikkalaisen-tilastobluffin-paluu-nyt-eun-luvalla/20145875/12
Tällaista vilunkia Kreikka tekee EU:n siunauksella. Siis kaikki on kunnossa Ennen
EU vaaleja. Mitä mänttejä. Kokoomus ja Demarit hyväksyvät tämän olan kohautuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294