Kaipaan elämääni uutta sisältöä uusien ystävien kautta. Elämääni kuuluu paljon hyviä asioita, mutta ystäviä ei juuri ollenkaan. Olen alle 4-kymppinen, perheellinen naisihminen Pohjois-Savosta. Kirjoita ja kerro jotakin itsestäsi, niin näemme, tuleeko meistä uudet ystävät toisillemme. perhonen_sininen@outlook.com
ystävää etsimässä
4
566
Vastaukset
Moi, missä päin asustelet? Olen reilut 3-kymppinen nainen ja asun Varkauden liepeillä.
- perhonen_sininen
Moikka, laittaisitko s-postia, mielummin sitä kautta enemmän tietoja antaisin.
- pyhä
lohjalajaolenkusikymentämiesolensyntynvarkaudesa
- Herkisstellen
Hei. Uskon osaltaan tuntevani ja tietävänä, mitä haet. Myös minulta puuttuu usein se elämän sisältö ja se rohkeus etsiä sitä. Uskoisin tarvitsevani siihen toisen ihmisen joka yhdessä kanssani ohjaa tekemiset ja suunnat oikeaan.
Myös pilke pitää saada palaamaan ja se halu näyttää mistä kana.... Olen 50 mies ja jotain jännitystä tarvitaan. Etsitäänkin yhdessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101