Olen 38v. nainen, asunut tovin Nummelassa, mutta ystävä piiriä ei vielä ole kertynyt. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja ystävystyä. Olen iloinen, empaattinen, seurallinen, tykkään puhua asioista maan ja taivaan välillä... Vastaa ja ota selvää enemmän, kerron mielelläni lisää itsestäni... :) Voit olaa myös mielenterveys kuntoutuja, koska itsekin olen. mammutti198@gmail.com
Uusia ystäviä Nummelasta?
mammutti2
4
285
Vastaukset
täällä olisi uusi ystävä sinulle jos kelpaa 29 vuotias mies jolla ei ole ystäviä täällä nummelassa
- mammutti2
Laita mulle postia niin kirjoitan sulle takaisin. :)
- manselli76
mammutti2 kirjoitti:
Laita mulle postia niin kirjoitan sulle takaisin. :)
Heissan, kiva kun vastasit. Oletko mies vai nainen? Laita mulle postia os. mammutti198@gmail.com :)
laitettu s-postia sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496475Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562757Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239- 841185
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.911174Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2751088- 71985
- 229870