saksanpaimenkoira minulle

saksanpaimenkoirakys

Moi!
Ollaan ajateltu hankkia saksampaimenkoiran, olisi ensimmäinen koira. Asutaan tilavassa kerrostalossa.
Sille tulisi kaveriksi lappis jonka kaverini omistaa se on 8 vuotinen ja yhä leikkisä eikä pure.
Täällä on 2 metsää ja 4 koirapuistoa.

Millaisia kokemuksia on??

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saksanpaimennelli

Itselläni sakunarttu ja ihan oikeesti, kun monet hakee kaveria koiralle niin miks harkita just sakua? mulla ollut myös kaks labbista kerrallaan, nekin parempi kaverivaihtoehto toisilleen. En suosittele sakua toisen koiran kaveriks, toki poikkeuksiakin on mutta turhan risaltis rotu hommata koirakaveriks. ja mun mielestä ei oo ketään venhenevaa koiraa kohtaan oikein ottaa pentua sen jalkoihin pyörimään ja korvia näykkimään. antakaa labbikselle koti ja ottakaa myöhemmin sit saku, tuutte huomaamaan että saku ei oo ihan tavallinen koira vaan vaatii oikeanlaisen koulutuksen ja tosi paljon pitkäjänteisyyttä. vaikka meillä ollut koiria koko elämäni ajan ja naapurin sakuja lenkitin nuorena niin yllätyin kuinka kova työ tuossa sakutytössäni on ollut. Meillä mennään kaksvuotiaan kanssa jääkausikoulutuksella ja se on tulosta alkanut tuottaa ja remmirähjästä, joka muuten tolle rodulle useimmiten murkkuiässä iskee, ollaan pääsemässä jo hyviin tuloksiin mutta vuoden kovan koulutuksen sekin on ottanut. Kovaa työtä! ainoaksi koiraksi jos ensimmäinen on ja varaudutte että hommaa tossa rodussa riittää, jälkeenpäin kun huomaa että koiralla voi olla sitä luonnetta vaikka muille jakaa niin ei ole oikein koiraa antaa pois sitten. jos valmiita olette sitoutumaan ja niin hyvät kuin huonotkin hetket sakun kans kestämään niin hyvän koiran siittä saatte kouluttamalla. tuo metsä ja koirapuisto kuulostaa hyvälle, koira täytyy sosiaalistaa pentuiässä vaikka se murkkuikäkin sieltä tulee mut eipä niistä pentuajan tutuista ainakaan haittaa tulevaisuudelle oo =) tsemppiä! toivottavasti teette fiksun ratkaisun =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe