Joo eli mä oon sheivannu alapääni pari kertaa aikasemmin ja nyt ois ensimmäinen yhdyntä tulossa ja haluisin näyttää siistiltä koko posliinilta. Mutta miten saan sen niin siistiks? Ku yleensä jää niitä punasia pieniä patteja ja sit aina jonnekki jää karvoja ni millä tavalla ne saa parhaiten pois? Olen 19 vuotias nainen
paras tapa?
nevvot tarpeen
2
148
Vastaukset
- Napaläväri
Sokeroimalla karvat pois
Höylän kanssa kannattaa käydän ensin suihkussa ja pestä paikat lämpimällä vedellä. Sitten miesten partavaahtoa ja miesten kertakäyttöteriä. Halvimmat terät kannattaa unohtaa. Ajelu karvan kasvusuunnan mukaan ja sivuttain. Ei kuitenkaan vastakarvaan koskaan.Mitäköhän tarkoitat kertakäyttöterillä.
Riippuu tietysti karvoituksen laadusta, mutta itse ajan ekaks muuten sileäksi, mut sit sen jälkeen vastakarvaan et tulee tosi sileetä.
Toi lämmitys on kuitenkin tärkeintä. Ehkä paras jälki tulee saunan jälkeen.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768