Eli oon siis 140cm pitkä niin voisiko musta tulla nousija?
Cheer!! sopiva flyeriks?
7
149
Vastaukset
- Flyerflyer
Jos haluut olla nousija -olen itse- kannattaa mennä alkeisjoukkueeseen, jossa oot ite nuorinta ikää. Tämä antaa lisää mahdollisuutta olla nousija. Kuinkas vanha oot? Itse olen 11, 140 cm, 30 kg.
- helpingmee
Oon saman ikänen ja painonen
- Flyerflyer
Silloin varmaankin pääset nousemaan (:
- helpingmee
Ja osaan skorpparin, väännön ja stretsin
- cheermamammaa
http://hyviatekoja.fi/fi/projekti/funky-team-wild-flyers-kilpacheerleadingin-em-kilpailuihin
Mun tytön joukkueelle ääniä cheerleading-matkaan EM-kisoihin!
Kiitos kun autat. Ei maksa mitään eikä tarvitse antaa tietoja - CHEER!!!!!!!!!!!<3<3
Täytän elokuussa 12... Oon harrastanu Cheerleadingii nyt reilun puolvuotta HAC:n Effectis, ja oon vaihtamas Golden Spirittii. Siel on yks junnujoukkue Tinkerbells johon kai menisin. Oon 142cm pitkä ja painan n. 32kg Oisinko nousija??
- Flyerflyer
Ootko ollu siin edellisessä nousija? Jos olet, sano vain, olen ollut edellisessä joukkueessa nousija, jos ne laittavat pohjaksi.
Aloittajalle: hyvä hyvä! Noilla pääsee jo pitklle (: aloita vaikka ku koulut alkaa nii cheerleading, muista, mene siihen joukkueeseen jossa ikäsi on nuorin, eli 11-15 , mene siihen, 8-11 et pääse nousemaan älä mene siihen...(;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229