Eli kysymykseni on: Miten voi tehdä kepparitallin? Mistä itsellänne tehty?
Isä ei anna tehdä leikkinmökkiin
Ei ole puita
Kepparitalli?
4
998
Vastaukset
- keppistelijä
meillä on keppis talli juuri leikkimökissä,voisin hieman sanoo siitä jotain;3jäsentä,n.20 kepparia,jokaisella jotain itse tehtyjä,aika kivoja varusteita,ravi kärryt(tehty muovi tuolista,metalli tangosta ja kolmipyöräisestä),6puista este tolppaa) eli 3estettä muoviset ämpärit ja tuolit,ratsastamme yleensä meidän pihalla hiekalla..Keppari tallin tekemiseen tarvitset;kepparin,tallin(esim oma huone,puu vaja,ulko huussi,auto talli,leikkimökki)Jos innostusta riittää niin varusteita voi tehdä itse esim virkkaamalla tai kankaasta.Keppari tallin tekemisessä on vain mielikuvitus rajana:)
- Keppari-intoilija
Kiitos :)
- Keppari-Intoilija
Nyt on terassilla "kepparitalli"
Itse ainakin olen väsännyt huoneeseeni pienen hyllykön joka on asetettu huoneen nurkkaan. Hepat on pingotettu seinän ja hyllykön väliin:) Erittäin yksinkertainen tehdä ja tosi kätevä! Itsellä ainakin on ollut kovassa käytössä ja hepoille saa siinä samalla hyvin puettua ja riisuttua suitset sun muut pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076