Voi ristus, miten hitaaksi on mennyt sähköpostissa toimiminen uudistuksen myötä. Pakko vaihtaa sähköpostiosoite johonkin toiseen. Usealla koneella olen yrittänyt, mutta hidas on kuin mikä.
Sähköposti"uudistus"
11
295
Vastaukset
- sal57
Joo,nyt tämä uudistus aivan PERSEESTÄ
- piittimarketta
jepjep,enkä löydä kohtaa mistä voi torjua lähettäjän viestit...
Sitä kohtaa olen kanssa täältä etsinyt, enkä ole löytänyt! Sellainen "uudistus" - voihan....!!
- haistaosjotaki
voihan h....tti minkä teitte, nyt vaihtuu sp. ei meikä pysy teidän puuhissa mukana. menitte ja pilasitte hyvän ja toimivan tällaseen paskaan. soon moro ny.
- per...tä
haistakaa paska moiset uudistaja...mistä nämä apinat on palkattu sekoittamaan hyvä posti...vielä kerran HAISTAKAA PASKA minä siirryn käyttämään muuta postia ei kiitosta.
Olen ihan samaa mieltä - aivan onneton "uudistus"! - Vakavasti harkitsen myös tämän spostin vaihtamista toiseen! -
- vanha takas
Tämä uus sähköposti aivan kamala ei tämmösia ei ei ! kuka oikein valinnu ihan romu keksintö kauheeta hidas -nykii-sekanen -poistin tilausvahvistuksen vahingossa kun mokoma posti oli ruksannu sen valmiiks
- ihmetellä täytyy
Täytyypä sanoa että taas on joku aloittelija päästetty ohjelmia muuttamaan. Sama juttu oli sätin kanssa, oisko sama tollo... Ei voi edes meilejä poistaa lukematta, kaikki roskapostitkin on aukastava ensin. Asetuksista ei löydy oikein mitään muutettavaa, esim. auki olevan meilin kokoa. Tilausvahvistuksia pitää laavata sivuttain eestaas että voi lukea. Saunan taakse tämmöset päivittäjät.....
- sipuli2
Kyllä nyt s-posti meni päin prinkkalaa..
Hidas, ei löydy toimintoja..
Vanha oli miljoona kertaa parempi!Joo olen samaa mieltä, että nyt mentiin perse edellä puuhun uudistuksen kanssa nimittäin s-posti on syvältä..
- manu2000V
En muuta toivo kuin että sähköposti toimisi mutta kun ei.. Ja ennen kaikkea: vastatkaa sieltä jotain näihin tuhansiin viesteihin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164