Hei, olen luotettava, kohta 14 vuotias tyttö, joka etsii hoitohevosta/-ponia Inkoon lähettyviltä. Olen 177-178cm pitkä ja olen ratsastanut 6 vuotiaasta lähtien (tällä hetkellä olen suorittamassa minihoitomerkkiä tallilla jossa ratsastan). En pyydä maksua siitä että hoidan/liikutan hevosta. (Olisi kiva jos hevosella/ponilla voisi ratsastaa.) Voisin tulla hoitamaan aina pari kertaa viikossa, mutta mielellään aloittaisin vain kerran viikossa. Minulla on vapaata maanantai, keskiviikko ja lauantai ( joskus myös muutkin päivät). Kulkisin tallille vanhempieni kyydillä, tai jos paikka sijaitsee lähellä niin pyörällä. Toivoisin että hevonen/poni olisi kohtuullisen rauhallinen hoitaa (ja ratsastaa).
Ota yhteyttä sähköpostilla: sina@rautakoura.fi
Etsin hoitohevosta Inkoon lähettyviltä
Hoitohevonenhaussa
1
102
Vastaukset
- Hoitohevonenhaussa
Inkoon lähettyvillä meinaan esim. Kirkkonummi, Lohja ja kenties Karjaa. Itse Inkoo olisi kuitenkin paras mahdollinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897