Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on tällainen tilanne. Pitäisi saada 2 kauppaa/soitotunti. Mulla se ei täyty. Onko tällainen laillista? Työsopimuksessa tähän viitataan.
Työ ilman palkkaa!
2
178
Vastaukset
- lillukki
Aluehallintoviraston työsuojelun vastuualue työsuhdeneuvonta
http://www.avi.fi/web/avi/-/puhelinmyyntialan-tyosuojeluasioissa-paljon-huomautettavaa - Kantapään kautta
Puhelinmyynnissä ei ole yleissitovaa tessiä, palkka on just sitä mitä olet itse allekirjoituksellasi työsopimuksessa sopinut. Kannattaisi opetella lukemaan ne paperit, ennen kuin nimensä rustaa, koska jälkikäteen on aikalailla turhaa itkeä. Nuo asiat muuten ei kiinnosta työsuojelun viranomaisia pätkääkään, eikä mikään muukaan, niiden päätehtävä on lähinnä istua siellä virastossaan kovalla palkalla tärkeää leikkimässä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229