Hei,
kyselen, että onko kokemuksia, itse yritn selvitellä ja voi viitata niin moneen..
Oikea puoli päänahasta on kosketusarka, ei kärsi harjata hiuksia, nyt myös ilmaantunut pääsärkyä ja oikea silmäkulma kipeä. Otsalle ilmestyi samoihin aikoihin pari isoa pahkuraa, jotka ehkä painumassa (ajattelin näin keväällä hyönteisen pistoksi..mutta ei kutinaa). Korvassa tuntemuksia..ihan kun jotain sisällä, lukkoilee..myös oikea luomi turvoksissa ja aavistus leuan alla oikealla puolella turvotusta. Kun luin noita tautiepäilyjä, viittasi tosi moneen, onko tämä nyt kolmoishermosärkyä? Aiemmin ei kokemusta asiasta, ainoa vaan, että viimeksi ollut turvotusta kaulalla kyseisellä puolella kun hammas postettiin (oli myös hammaslukko).
Oikea puoli päänahasta kipeä
Kipuilija
2
131
Vastaukset
- Mrs Murdle
Kosketusarkuutta mullakin ollut, se on allodyniaa. Mulla se on tuntunut päänahan lisäksi koko iholla. so kivulle herkistymistä, esim
kun kipu pääsee pitkittymään.- Kipuilija
Minulta tuo hammas poistettiin yli 2 v.sitten, tämä kumma kipu kestänyt viikon, ennätin toki ajatella, että onko hampaan poistolla yhteyttä..kävin lääkärissä, ei oikein osannut varmuudella sanoa mihin liittyy, epäili vyöruusua ja lääkkeet kuulemma hieman varuilta? Nyt on lämpöäkin ollut ja kipu senkun päässä jatkuu, onko se sitten vyöruusu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319