Juu eli tuli sitten ostettua kyseinen ase. Kun lähdin ekan kerran pelaamaan (ensimmäinen päivä) nii ase meni hiljaiseksi. Kotona rupesin tutkimaan asetta ja kun liipaisimesta painoi niin kuului hiljainen naksahdus. Latasin akun ja mitään uutta ei tapahtunut. Noh, lähetin aseen takaisin sinne mistä tulikin. Ase tuli noin viikon päästä takaisin. Meni takuuseen.Akku oli tyhjentynyt ja rataslaatikko oli jäänyt vireeseen vaikka minkäänlaista vikaa ei kuulemma ollut. Kun sain aseen takaisin, latasin akun täyteen ja ase toimi normaalisti, 10 minuuttia! Ammuskelin ajankuluksi ja yhtäkkiä ase meni taas tukkoon. Onko aseessa vika vai käyttäjässä? Ja kuinka rataslaatikon saa vapautettua ilman että asetta tarvitsee avata? Kiitos etukäteen!
Cyma CM.028 Ongelma
11
84
Vastaukset
- gdrghdhhrdhhrd
ammut semillä yhen laukauksen niin ase ei jää vireeseen.
- anyone
Vaikoakut huonoja, moottori huono. Eli joko ostat molemmat tai sitten vain akun. Cyman aseiden tulevat akut on aina huonoja...
- paska ase?
anyone kirjoitti:
Vaikoakut huonoja, moottori huono. Eli joko ostat molemmat tai sitten vain akun. Cyman aseiden tulevat akut on aina huonoja...
Tilasin heti alussa uuden akun eli mulla on 2 akkua. Kummatkin ladattu täyteen mutta ei tapahdu muuta kuin sama hiljainen naksahdus. En ole kyllä mikään paras noiden aseiden osien vaihtamisessa että en aatellu ite säätää mitää.. :D
- paska ase?
Ammuin sarjalla ja ase teki tämän.
- anyone
paska ase? kirjoitti:
Ammuin sarjalla ja ase teki tämän.
Jos vaikka linkkaisit akun tänne...
Jos se akku on hyvä, osta uusi moottori tai puota tehoja. Tai sitten osta tehokkaampi akku... - paska ase?
anyone kirjoitti:
Jos vaikka linkkaisit akun tänne...
Jos se akku on hyvä, osta uusi moottori tai puota tehoja. Tai sitten osta tehokkaampi akku...http://www.kuulapurkki.fi/index.php/aseiden-osat/akut-ja-laturit/firefox-ak-8-4v-1100mah.html tos olis toi akku.. mut onks toi moottorin vaihto kova homma? En siis tosiaan oo mikää hyvä vaihtamaa mitää osii... mut millee toi laatikko vapautetaan jumista?
- anyone
paska ase? kirjoitti:
http://www.kuulapurkki.fi/index.php/aseiden-osat/akut-ja-laturit/firefox-ak-8-4v-1100mah.html tos olis toi akku.. mut onks toi moottorin vaihto kova homma? En siis tosiaan oo mikää hyvä vaihtamaa mitää osii... mut millee toi laatikko vapautetaan jumista?
Voit kokeilla ostaa 9,6v akun. Sun pitää vapauttaa ratashaka. Ei pidä avata mechaa kun vapautat sen. Moottorin vaihtaminen on helpoin asia ikinä. Löydät netistä ohjeet jos niitä tarvit...
Tuossakin voi olla semmoinen ongelma että rattaiden välissä on jtn mikä estää niitä liikkumasta tai moottori on huono tai johdoissa jtn häikkiä. Ihan ekaks avaisin rataslaatikon ja tarkistaisn ettei siälä ole mitään töhnää välissä mikä ne voi jumittaa, sitten tarkistaisin varoks johdot että ne on kunnolla kiinnija jos sittenkään ei toimi niin moottorinvaihto. Jos moottorissa olis vika niin ei se toimis ollenkaan ei olis toiminut edes 10min....
- paska ase?
Mutta eiks tää oo sellane et kuuluu takuusee? Jos ase on iha uus ja ei oo kertaakaa ees oltu pelaas... Viimeks sanottii et ei mitään vikaa ja silti heti sama vika. Ja en tiiä kannataaks mun avata tota asetta koska oikeesti hajotan sen :D Ja sit vielä, ku sil aseel yrittää ampuu ni se akku kuumenee ihan älyttömästi et olisko siel joku Oikosulku?
paska ase? kirjoitti:
Mutta eiks tää oo sellane et kuuluu takuusee? Jos ase on iha uus ja ei oo kertaakaa ees oltu pelaas... Viimeks sanottii et ei mitään vikaa ja silti heti sama vika. Ja en tiiä kannataaks mun avata tota asetta koska oikeesti hajotan sen :D Ja sit vielä, ku sil aseel yrittää ampuu ni se akku kuumenee ihan älyttömästi et olisko siel joku Oikosulku?
Oikoslku ilmeisesti jos akku lämpiä..
- no problémo esé
soviet.sniper kirjoitti:
Oikoslku ilmeisesti jos akku lämpiä..
Mulla oli täsmälleen sama ongelma, mutta vaan Kalashin RK:n kanssa. Vein huoltoon (atomairsoft) ja sieltä rattaiden hanpaista löytyi valumetallia, eli valmistusvirhe. Veikkaan että sulla on sama ongelma. Sinuna veisin tonne atomiin sen, halpaa ja tunnen henk. koht. sen kaverin joka niitä korjaa ja virittää, ja voin sanoa että osaa hommansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151