Outo 18v synttärisankari :D?

Random95jäbä

Haluun vaa kysyy et mitä mieltä te ootte sellasesta ihmisestä joka vietti omat 18v synttärit ihan selvänä? Mul oli aika isot kemut, noin 35 ihmistä ja kaikille ilmaset juomat ja safkat jne perjaattees kaikki dokas siel paitsi mä ja silti mulla oli hauskaa jne. Onko teijä mielest noloo tai iha tylsä ihminen jne?

9

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermoheikki

Tylsä on se, joka tarvitsee alkoholia ollakseen hauska. Ja silloinkin päätyy nolaamaan vain itsensä. Hienoa, että olet ymmärtänyt, että ilman alkoholiakin voi olla hauskaa!

• Janne78.

olet vaan tyhmä pikkupoika muuta sun ei tarvi tietää.
      oli sitten vieraita tai ei.
      yksinäinen jätkä on kovin.

• I've been waiting

Kappas! Janne78 is back, prepare yourselves! ;)

• tyttö16

Täällä kirjoittelee pari vuotta nuorempi tyttö joka on erittäin ylpeä susta! :)
      Mun mielestä juominen on turn-off ja juomattomuus on _pelkkää_ plussaa!
      Et todellakaan ole tylsä ihminen millään tavalla, on vaan hyvä asia että osaa pitää hauskaa ilman alkoholiakin. Olet varmaan ensimmäinen ihminen kenen tiedän pitäneen 18.v syndet kokonaan selvinpäin, siitä pointsit.

• ...............

"Et todellakaan ole tylsä ihminen millään tavalla, on vaan hyvä asia että osaa pitää hauskaa ilman alkoholiakin. Olet varmaan ensimmäinen ihminen kenen tiedän pitäneen 18.v syndet kokonaan selvinpäin, siitä pointsit. "

Kylläpä teinit on outoja.
      MIkä tää "Hauskanpitojuttu" on ? Miksi pitäisi pitää "Hauskaa" koko ajan?
      Oletteko kaikki kännissä vai mikä viiraa?
      18 vuotiaan synttärit ei ole mikään ihme juttu eikä ainakaan meilläpäin etelä suomessa pitänyt olla "Kännissä" jos täytti 18v..

outoa...

• tyttö16

Tuo lausahdus "ilman alkoholiakin voi pitää hauskaa" on niin pinttynyt ja yleinen siksi, että yleensä kun halutaan pitää hauskaa porukalla (bileet) niin silloin yleensä alkoholi on mukana kuvioissa. Ja äläpä muuta sano, minunkaan mielestä 18.v synttärit eivät tarkoita sitä että ensimmäisenä pitää rynnätä Alkoon, typerää.

• jamppa1990
        tyttö16 kirjoitti:

Tuo lausahdus "ilman alkoholiakin voi pitää hauskaa" on niin pinttynyt ja yleinen siksi, että yleensä kun halutaan pitää hauskaa porukalla (bileet) niin silloin yleensä alkoholi on mukana kuvioissa. Ja äläpä muuta sano, minunkaan mielestä 18.v synttärit eivät tarkoita sitä että ensimmäisenä pitää rynnätä Alkoon, typerää.

mitä vittua? tietenkin se tarkoittaa. kännissä nyt sattuu olemaan hauskempaa kuin selvinpäin.

• Määh
        jamppa1990 kirjoitti:

mitä vittua? tietenkin se tarkoittaa. kännissä nyt sattuu olemaan hauskempaa kuin selvinpäin.

Yhdyn tähän. Amen.

• Kokemusta on
        jamppa1990 kirjoitti:

Juu, useimmiten asia on juurikin näin. Että sillälailla. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe