Keltä luonnistuu omien nännien imeminen masturboidessa? Minä kyllä tahtoisin niitä nuolla mutta aivan hitusen saan kielen kärjellä tunnetta. Onko täällä rintavia naisia joilta onnistaa ja teettekö sitä?
Omien rintojen imeminen
16
3706
Vastaukset
- Roger7
Moi Riitta! Minä voin auttaa sinua!
Nainen, joka yltää nuolemaan omia rintojansa kiihottaa minua. Kik messenger löytyy. Kirjoitellaan masturboimisesta. Ei miehet.
- RauhoituVedäHenkeä
Sehän on kyllä sairasta,
kuten masturbaatio.
Itsekästähän se on.
Kyllä hyviä miehiä,
kuten minä,
löytyy kun vain
haluaa.
Hyvälle löytyy hyvää
on maailmankaikkeuden
sääntö.
Jos on itse masturbaatiota
harjoittava ilkimys,
niin ei löydy hellää partneria,
ei sitten millään.- uuuuuuu
mariaheinonen86 kirjoitti:
Voitko tulla imemään mun rintoja?
Maria, mä voin tulla
Maria täälä mukava mies mieluusti nuolis sun nännejä. <3
- Anonyymi
Mä voin tulla muolemaan sun ihania rintoja👍😍👍
- ottakaayhteyttä
jooo yltää tietysti kieli sinne. on niin vitun roikkuvat
- Einsuuret
Totta sattuuhan se mutta silti kiihottavaa
- Mutustella
Voin kyllä tulla ja ottaa sun nännisi huulieni väliin sillä aikaa kun masturboit!
- muhahah
yltää ;D mut kyl se vähä tekee tiukkaa ja sattuu pakottaa ne rinnat yltämää xd
- Isotissin
Kokeilin et yltää, mut ei oma nuoleminen kiihota.
mariaheinonen86 mä voin tulla imemään sun nännit kovaksi...
- Anonyymi
Onnistuu ja kyllä olen ja hyväilen niitä itse, mutta vain koska on pakko, kun ei ole miestä. Mieluusti sen "työn" miehelle luovuttaisin. 🙂
- Anonyymi
Olen mies ja vuosien lääkehoidon seurauksena minulla on sellaiset b-kupin kokoiset riippurinnat ja aina runkatessani imeskelen nännejäni. Ihanaa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144