Mulle kävi tossa lauantaina kaksi väärinkäsitystä. Ekassa oli kyse työpaikan puutteellisesta varustelusta, josta aiheutui sit ihhaittaa asiakaspalveluun ja toisessa kyse siitä että kollega käsitti sanomiseni väärin, ei varmistanut minulta Vaan kertoi esimiehelle. Nämä molemmat siis päätyi esimieheni korviin mutkien kautta joka sitten tänään otti mut puhutteluun ja uhkasi kirjallisella tarkoituksella! Mitä tällaisessa tilanteessa pitäis ajatella? Jos väärinkäsitys on riittävä syy varoitukseen nii mite pienestä saa sit potkut??? Mielipiteitä pitkäiskö mun antaa asian vaa olla, vai onko tällaiseen syytä puuttua?
väärinkäsitykset ja kuulopuheet työpaikalla
ärtynyt
2
512
Vastaukset
- ärtynyt
Typo * varoituksella siis
- ersy
Jos pääsit esittämään oman versiosi asioista ja sinulle on selvitetty, millainen on firman varoitusmenettely, niin mieti, kannattaako asiaa enää jatkaa. Juttele jonkun sellaisen kanssa, joka tuntee firman käytännöt ja tapaukseen liittyvät olosuhteet ja johon luotat.
Jos vähänkin epäilet, että esimies ottaa asian uudelleen esille joskus myöhemmin, niin kirjoita varmuuden vuoksi tapahtumat itsellesi muistiin.
http://www.tyosuojelu.fi/fi/varoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229